A BMW új 5-öse annyi technikai csodát vonultat fel, hogy az extralistát böngészve az embernek tátva marad a szája. Sajnos ezekért kőkeményen fizetni is kell, így hiába kimagaslóan jó autó a tesztünkben szereplő ötös, ára miatt nem mindenkinek elérhető.
Michael Schumacher, aki az új Ferrarival szerdán megdöntötte az imolai pályacsúcsot, figyelmeztetett rá, hogy a teszteken elért köridőkből felesleges messzemenő következtetéseket levonni, s a csapata szerinte "oké" lesz a melbourne-i idénynyitón. Ugyanakkor nem titkolta, hogy mindkét VB-címet szeretné megtartani.
A Cayenne óta nem ritkaság Porschét látni az erdőben, a képen látható autó azonban nem a nagy hasmagasságú modell, hanem egy 911 Turbo. A márka egyik legjobb autóján valószínűleg az ónos eső fogott ki, amit a sofőr túlságosan figyelmen kívül hagyott.
Az autómánia eheti számából kiderült, hogy mi a véleménye ifj.Tóth Jánosnak a Peugeot 206 RC-ről, valamint a Renault Megane limuzin is bemutatkozott a műsorban. Ezen kívül még egy bolond Skodát is megcsodálhattunk, amelynek az irányítása kemény feladat.
Ezen a héten ötnapos teszten próbálgatta a 2004-es szezonra készített új fejlesztésű versenyautóját a Ford két gyári menője, Markko Märtin és Francois Duval.
A Genfi Autószalon újdonságai között ismét találunk Peugeot tanulmányt, méghozzá egy 320 lóerős középmotoros versenyautó személyében. A koncepció az idén érkező 407-es modell alapjaira épül.
A Mercedes-Benz egy új felszereltségi csomagot dob piacra a méltán népszerű ML-osztályból, amelynek elsődleges célja az, hogy a luxusterepjáróra kiéhezett vevők még exkluzívabb és egyedibb autóhoz juthassanak.
A szerdán elfogadott regisztrációs adó módosításával az importőrök is elégedetlenek. Szerintük teljesen hamis az a beállítás, miszerint ezáltal olcsóbb autókhoz juthatnak a kispénzű vásárlók.
A Smart legizgalmasabb autóját, a Roadster-t egy limitált széria erejéig lecsupaszítják, ezáltal olcsóbbá teszik. A modellt az erősebb motor hajtja, úgyhogy a menetteljesítmények miatt sem kell aggódni.
Jenson Button és BAR-Hondás csapatfőnöke, David Richards is azt tűzte ki célul, hogy jövő hétvégén, Melbourne-ben dobogós helyezéssel indítják a 2004-es szezont. A brackley-i istálló a téli tesztek során rendszeresen az élmezőnyben volt, de Shuhei Nakamoto, a Honda technikai igazgatója ebből nem jutott elhamarkodott következtetésekre.
A gumik intenzív fejlesztésének köszönhető, hogy a téli tesztek során az autók lassítását szolgáló szabálymódosítások dacára is sok pályán megdőlt a körrekord - véli Martin Brundle. Az egykori Forma-1-es versenyző a Williamstől várja a legjobb szezonkezdést, de rámutat, hogy a Ferrari négyfrontos háborúra számíthat.
Kilenc kicsi kérdés, melyek segítségével mindenki eldöntheti, szüksége van-e Magyarország F1-es magazinjának elolvasására. Ha bárki úgy döntene, igen, itt a kedvező alkalom, hiszen a napokban utcára került a lap márciusi száma.
Jenson Button nem "jófiú" többé: törtetőbb lett, akkor is nógatja munkatársait "ha nincs igazán komoly probléma". Shuhei Nakamoto, a Honda főmérnöke szerint "túl kedves ember volt eddig, hogy megnyerje a világbajnokságot, de mostanra megváltozott", nagy megbecsülésnek örvend a BAR-nál.
Eső, majd havazás hátráltatta az olaszországi Imolában maradt csapatok munkáját csütörtökön. A rossz időjárás miatt a Ferrari már reggel összepakolt, s idő előtt elhagyta a helyszínt a Williams is - igaz, Juan-Pablo Montoya így is megtett 28 kört.
A Forma-1 élmezőnyének tagjai még a szezon kezdete előtt tisztázni akarják az FIA-val a lassabb versenyzőket a gyorsabbak elengedésére felszólító kék zászlók szerepét, miután tavaly több alkalommal bírálat érte a lekörözések módját. A pilótákat képviselő GPDA-t vezető Michael Schumacher már egyeztetett is Charlie Whitinggal.